Dyrektor Marketu – Program Absolwent, nr ref. ABSOLV/HL/WiEd
w Departamencie Sprzedaży
Miejsce pracy: województwo dolnośląskie. Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.
Twoje zadania: Podczas rocznego programu wdrożeniowego będziesz mieć szansę na zdobycie wiedzy we wszystkich aspektach funkcjonowania marketu. Do Twoich obowiązków będzie należeć przestrzeganie wszystkich przepisów prawa dotyczących środków spożywczych, higieny, legalizacji, ochrony, w tym przestrzeganie przepisów prawa pracy, BHP oraz przepisów prawa gospodarczego. Twoim zadaniem będzie planowanie i realizowanie obrotów, przeprowadzanie inwentaryzacji, planowanie kosztów personalnych oraz zarządzanie pracownikami. Końcowym etapem programu będzie samodzielne prowadzenie marketu przy wsparciu Dyrektora regionalnego.
Oczekujemy od Ciebie: - Wykształcenia wyższego
- Skuteczności w osiąganiu wyznaczonych celów
- Odporności na stres i umiejętności rozwiązywania problemów
- Zaangażowania i entuzjazmu
- Otwartości na zmiany i ukierunkowania na wyniki
- Umiejętności pracy zespołowej
- Pełnej dyspozycyjności (w tym gotowości do pracy poza miejscem zamieszkania).
Zapewniamy Ci: - Odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
- Rozwój poprzez różnorodność zadań
- Zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
- Dynamikę pracy w zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
- Dodatkowe ubezpieczenia medyczne i grupowe.
Prosimy o przesłanie aplikacji na wskazany adres. Aplikacja powinna zawierać klauzule następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r.”
rekrutacja@kaufland.plCzekamy właśnie na Ciebie!
www.kaufland.pl/kariera
Dyrektor Marketu – Program Absolwent, nr ref. ABSOLV/HL/WiEd
w Departamencie Sprzedaży
Miejsce pracy: województwo dolnośląskie. Jesteśmy
jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych.
Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy
fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i
zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.
Twoje zadaniaPodczas
rocznego programu wdrożeniowego będziesz mieć szansę na zdobycie wiedzy
we wszystkich aspektach funkcjonowania marketu. Do Twoich obowiązków
będzie należeć przestrzeganie wszystkich przepisów prawa dotyczących
środków spożywczych, higieny, legalizacji, ochrony, w tym przestrzeganie
przepisów prawa pracy, BHP oraz przepisów prawa gospodarczego. Twoim
zadaniem będzie planowanie
i realizowanie obrotów, przeprowadzanie
inwentaryzacji, planowanie kosztów personalnych oraz zarządzanie
pracownikami. Końcowym etapem programu będzie samodzielne prowadzenie
marketu przy wsparciu Dyrektora regionalnego.
Oczekujemy od Ciebie- Wykształcenia wyższego
- Skuteczności w osiąganiu wyznaczonych celów
- Odporności na stres i umiejętności rozwiązywania problemów
- Zaangażowania i entuzjazmu
- Otwartości na zmiany i ukierunkowania na wyniki
- Umiejętności pracy zespołowej
- Pełnej dyspozycyjności (w tym gotowości do pracy poza miejscem zamieszkania).
Zapewniamy Ci- Odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
- Rozwój poprzez różnorodność zadań
- Zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
- Dynamikę pracy w zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
- Dodatkowe ubezpieczenia medyczne i grupowe.